آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1400 - 10:09   |   کد مطلب: 38978
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با بیان اینکه برای انقلابی بودن باید مسیر را بلد باشیم و می‌توان از حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یک راه بلد یادکرد، گفت: انقلابی‌ها باید خصلت صریح و صادقانه حرف زدن را در خود داشته باشند.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به شاخصه‌های انقلابی گری، اظهار کرد: برای انقلابی بودن باید مسیر را بلد باشیم، امام صادق(ع) دراین‌باره می‌فرماید "کسی که بدون بصیر و آگاهی عمل کند، مانند کسی است که به بیراهه می‌رود و سرعت حرکت او را از مقصود دورتر می‌کند" بنابراین بخشی از انقلابیون یا مدعیان انقلابی‌گری ما که در مدیریت خود موفق نشدند راه را بلد نیستند که تلاش‌هایشان گاهی بی‌ثمر یا آسیب را هست.

 

وی با بیان اینکه راه بلد حاج قاسم است، بر ادامه دادن راه تأکید کرد و گفت: برای انقلابی بودن تقوا، شجاعت، بصیرت و صراحت لازم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه  مبنای اعتقادی انقلابیگری، تصریح کرد: در این زمینه می‌توان به حدیثی از امام کاظم(ع) اشاره کرد که فرمود "كسى كه دو روزش باهم برابر باشد، زیان‌کار است. كسى كه امروزش بدتر از ديروزش باشد، از رحمت خدابه‌دور است، كسى كه رشد و بالندگى در خود نيابد، به‌سوی كاستى‏‌ها مى‏‌رود و آن‌که درراه كاستى و نقصان گام برمی‌دارد مرگ برايش بهتر از زندگى است"؛ البته مقوم همین روایت در قران سوره والعصر است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب معنای واحد ندارد و می‌تواند در حوزهٔ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصاد ، هنر، علمی، ارتباطات، اطلاعات و فناوری باشد، افزود: همان‌طور که رهبری فرمودند حرکت انقلابی آشفتگی، سردرگمی،  روی سنگ بند نشدن نیست، بلکه انضباط انقلابی، برترین و قوی‌ترین انضباط‌هاست.

حجت‌الاسلام رستمی در خصوص اینکه اقدام دشمنان در مقابل انقلاب چیست؟، گفت: اساساً کار شیطان‌های جنی و تنسی بر هم زدن پیوندهاست که در تلاش‌اند رابطه و پیوند امام و امت را از بین ببرند رابطه مردم با مردم را از بین ببرند.
وی با اشاره به شاخص‌های انقلابی گری از دیدگاه رهبری، گفت: انقلابی‌ها باید خصلت صریح و صادقانه حرف زدن را در خود داشته باشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در پاسخ به این سؤال که آیا مصداق بارزی برای فرد دارای خصوصیات انقلابی هست؟، گفت: اگر بنا باشد تمام آنچه درباره شاخص‌های روحیه انقلابی گری بر اساس منویات رهبر انقلاب گفته شد را در قامت یک مصداق معرفی کنیم، او کسی جزء "حاج قاسم سلیمانی"  نیست.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal