آخرین اخبار

11. آبان 1400 - 8:02   |   کد مطلب: 40477
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد:
20 درصد از شهدای اسدآباد دانش‌آموز هستند
حسین عسگری‌مهرور از وجود 20 درصدی شهدای دانش آموز در بین دیگر شهدای شهرستان خبر داد و گفت: حضور این میزان از دانش آموزان شهید در بین شهدا نشان از بصیرت، شعور و حضور آگاهانه آنان دارد.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه اسدآباد 67 شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده، اظهار کرد: این تعداد دانش‌آموز شهید 20 درصد از شهدای شهرستان را شکل داده و نشان می‌دهد آنان با بصیرت و آگاهانه مسیر و هدف را تشخیص داده و گوش به فرمان ولایت بالاترین درجه ایثار را انتخاب  کردند .

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بی شک بزرگترین واقعه اجتماعی و سیاسی دوران معاصر و در مسیر تحقق تمدن نوین ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ عصر جدیدی را در ظلمت تاریکی زندگی آخرالزمان رقم زد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به اندیشه امام خمینی(ره) که حضور مردم در بزنگاه های حساس و مهم نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار بوده، گفت: این مردم بوده‌اند که با حضور عالمانه و آگاهانه خود راهگشای بن بست‌ها و مشکلات بودند.

 

وی این حضور آگاهانه و پر شور و شعور در برهه های مختلف اعم از مبارزات قبل از انقلاب ،دفاع مقدس و عرصه جنگ نرم مصداق پیدا کرده، افزود: شهیدانی چون حسین فهمیده، بهنام محمدی و محمدرسول رضایی و ۶۷ شهید دانش آموز اسدآباد  به عنوان نماینده و عصاره نسل نوجوان و جوان انقلابی  در سپهر انقلاب اسلامی چون خورشید درخشند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal