آخرین اخبار

3. آبان 1400 - 14:11   |   کد مطلب: 40407
حسین عسگری‌مهرور با اشاره به مشکلات پیش روی دانش آموزان با آموزش در بستر فضای مجازی، گفت: باید معلمان و مدیران در این فضا بستری امن برای دانش آموزان ایجاد کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در جمع مدیران مدارس این شهرستان در سالن مجتمع خلیج فارس این شهر، با اشاره به بازگشایی مدارس از نیمه دوم آبان ماه به صورت حضوری، اظهار کرد: دانش آموزان باید به صورت گروه بندی شده در مدارس حاضر شده و معلمان هم تدریس حضوری داشته باشند.

 

وی اولویت آموزش و پرورش را سلامت معلمان و دانش آموزان خواند و گفت: باید معلمان شستشوی دست و رعایت بهداشت را در مدارس به دانش آموزان آموزش دهند.

 

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به مشکلات پیش روی دانش آموزان با آموزش در بستر فضای مجازی، گفت: باید در این فضا بستری امن برای دانش آموزان را ایجاد کنیم، متأسفانه شاهدیم دانش آموزی معصوم فیلمی از خود را بدون سانسور برای معلم ارسال می کند و معلم هم بدون داشتن سواد رسانه ای آن را نشر می دهد و موجبات خنده دیگران فراهم می‌شود و این در حالی است که این باعث می‌شود آن دانش آموز معصوم تا آخر عمر دچار ضربه روحی و روانی می‌شود.
انتهای پیام/ن    
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal