آخرین اخبار

9. مرداد 1400 - 11:13   |   کد مطلب: 39624
حسین عسگری‌مهرور با اشاره به وجود هزار و 500 فرهنگی در شهرستان اسدآباد و آغاز واکسیناسیون فرهنگیان، گفت: همه فرهنگیان باید در مقابل کرونا واکسینه شوند و این تصمیم وزارت آموزش و پرورش است و در صورتی که فرهنگی تمایل به ان امر نداشته باشد، از ابلاغ او به مدارس صرف نظر خواهیم کرد.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون کووید 19 شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، از آغاز واکسیناسیون فرهنگیان از امروز 9 مرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: این امر همزمان با سراسر کشور با حضور فرهنگیان در این مرکز واکسیناسیون انجام می‌شود.

 

وی گفت: انجام واکسیناسیون فرهنگیان به ترتیب حروف الفبا نام خانوادگی است که از آنان به صورت  تماس تلفنی یا ارسال پیامک برای دریافت واکسن دعوت شده است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه بازگشایی مدارس در مهرماه  امسال با قوت بیشتری در دستورکار وزارت آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: هزار و 500 نفر فرهنگی شامل معلمان، مدیران، خدمتکاران مدارس شهرستان اسدآباد است که هر روز در دو نوبت 150 نفر واکسینه خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه دریافت واکسن کرونا از سوی فرهنگیان یک موضوع شخصی نیست و همه فرهنگیان باید نسبت به تزریق آن اقدام کنند، افزود: در این شرایط کرونایی، ما فرهنگیان با دانش آموزانی سر وکار داریم که والدین می‌خواهند با اطمینان آنان را به مدارس راهی کنند، بنابراین باید همه معلمان و مدیران و فرهنگیان واکسن بزنند.

 

عسگری‌مهرور با بیان اینکه هر معلم با 40 دانش آموز در مدارس سر و کار دارد، گفت: این تصمیم وزارتخانه است که فرهنگیان واکسن بزنند و در صورتی که یک فرهنگی از این امر امتناع کند، ما می‌توانیم از ابلاغ او در مدارس صرف نظر کنیم.

 

وی با بیان اینکه واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان جدی است و باید انجام شود، گفت: البته واکسیناسیون دانش‌آموزان به لحاظ عملی هنوز جواب نداده و در هیچ جای دنیا نجام نشده است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد بااشاره به اینکه از هزار و 500 فرهنگی در شهرستان اسدآباد 700 نفر را بانوان شکل می‌دهند، افزود: معمولا" 2 درصد جمعیت بانوان فرهنگی به ما اعلام بارداری می‌کنند که بنا به گفته پزشکان و مسئولان علوم پزشکی این افراد نیازی به زدن واکسن ندارند.

 

مرکز انجام واکسیناسیون کوید 19 شهر اسدآباد در سالن شهدای آموزش و پرورش واقع در میدان دانشگاه ابتدای بلوار خلبان شهید مظاهر رضائیان است که در دو نوبت صبح و بعداز ظهر انجام می‌شود.
انتهای پیام/ن
 
 
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal