آخرین اخبار

20. مرداد 1400 - 9:45   |   کد مطلب: 39725
حسین عسگری‌مهرور از انجام واکسیناسیون 60 درصدی فرهنگیان اسدآباد خبر داد و گفت: برخی از فرهنگیان در انتظار واکسن برکت و برخی نیز به دلیل شایعات مجازی تمایلی برای دریافت واکسن ندارند که البته نباید به شایعات توجهی کنند.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به انجام واکسیناسیون 60 درصدی فرهنگیان این شهرستان، اظهار کرد: هزار و 500 نفر فرهنگی شامل معلمان، مدیران و نیروهای خدماتی در مدارس شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد 750 نفر واکسن دریافت کرده اند.

 

وی گفت: برخی از فرهنگیان تمایل به دریافت واکسن ایرانی برکت دارند که براساس پیگیری که با دانشکده علوم پزشکی داشتیم این واکسن به اسدآباد رسیده است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در خصوص دریافت واکسن برکت مطرح است، این بود که در زمان باز کردن بسته واکسن برکت باید 10 نفر در مرکز واکسیناسیون آماده دریافت باشند که افراد به حد نصاب نرسیده اند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از فرهنگیان بخاطر شایعاتی  منتشر شده در فضای مجازی در خصوص عوارضات واکسن  واکسیناسیون را انجام نداده اند، گفت: ان شالله همه فرهنگیان به شایعات توجهی نکرده و واکسن را دریافت خواهند کرد.

 

عسگری‌مهرور از ثبت نام 98 درصدی دانش آموزان اسدآباد در مدارس خبر داد و گفت: در مدارس متوسطه بیش از 80 درصد افراد دانش آموز ثبت نام کرده اند که البته دانش آموزان ثبت نامی در مدارس متوسطه دوم کمتر از این آمار است و دلیل آن اعلام نتایج مدارس نیمه دولتی است.

 

وی با بیان اینکه در آزمون مدارس نیمه دولتی 450 نفر شرکت کننده داشتیم، افزود: سه نفر از دانش آموزان در مدارس استعدادهای درخشان قبول شدند که به دلیل عدم وجود این نوع مدرسه مجبور به تحصیل در مدارس مرکز استان هستند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal