آخرین اخبار

12. مرداد 1400 - 12:48   |   کد مطلب: 39659
کیومرث سرمدی خبرنگاری را یکی از پرمخاطره‌آمیزترین حرفه خواند و گفت: میزان تعداد قابل توجه رسانه رسمی و استاندارد در شهر اسدآباد خالی است و قطعا" این یک نقص است، اما وجود پایگاه خبری آوای سیدجمال به عنوان تنها رسانه رسمی این شهر خوب و موفق عمل کرده و جایگاه خوبی در بین مردم دارد و البته صراحت خوب و نگاه انتقادی در راستای بهینه شدن امور دارد.

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز خبرنگار و تبریک این روز به قشر خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران قشری زحمتکش، صادق و دردآشنا در جامعه هستند که با وجود حرفه حساس و مهم در روند امور اجتماع اثرگذارند.

 

وی حرفه خبرنگاری را سخت‌ترین و پرمخاطره‌آمیزترین حرفه خواند و افزود: آمار و ارقام نشان می‌دهد که خبرنگاران در برهه های مختلف سربازان خط مقدم محسوب می‌شوند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: اگر بزرگترین کار و خدمات در این کشور صورت بگیرد و به خوبی منعکس و بیان نشود، طبیعتا" آن کار یک کار ابتر و تأثیرگذاری خود را نخواهد داشت و بالعکس گاهی ممکن است اتفاقاتی ناگواری بیفتد که به ضرر مردم باشد و اگر اطلاع‌رسانی نشود، قطعا" کمک به ادامه آن روند غلط می شود.

 

وی با بیان اینکه بارها گفته ایم که اگر حضرت زینب(س) نبود، واقعه کربلا در کربلا می ماند و اثر جهانی و ماندگار را در تاریخ اسلام نداشت، افزود: رسالت خبرنگاران در انعکاس واقعیت‌های جامعه هم همچون عمل حضرت زینب(س) در بیان و اطلاع‌رسانی آن واقعه  است.

 

سرمدی با بیان اینکه خبرنگاران به لحاظ توجه و داشتن امکانات و رفاه، امنیت شغلی گاهی مظلوم واقع می‌شوند، افزود: معتقدم که این قشر از جامعه گاهی مورد بی مهری قرار می‌گیرند که باید به آنان توجه و جبران کمبودها شود.

 

وی با بیان اینکه میزان تعداد قابل توجه رسانه رسمی و استاندارد در شهر اسدآباد خالی است و قطعا" این یک نقص است، گفت: وجود پایگاه خبری آوای سیدجمال به عنوان تنها رسمی این شهر خوب و موفق عمل کرده و جایگاه خوبی در بین مردم دارد و البته صراحت خوب و نگاه انتقادی در راستای بهینه شدن امور دارد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: البته در کنار این صراحت رسانه ای و نقد سازنده و واقع‌بینانه، توصیه می‌کنم که به خدمات ارائه شده و عملکرد مثبت مسئولان هم پرداخته شود، به فرض مثال در کنار دو کار انتقادی به نقاط مثبت تشکیلات ما و ادارات را هم توجه شود.

 

وی در خصوص بیمه خبرنگاران هم گفت: این مسئله مهمی است و باید در اولویت امور مورد توجه باشد، البته بنده تاکنون طرح و لایحه ای در این زمینه در مجلس ندیده ام و یا خبر ندارم که در صورت وجود طرحی می‌توان آن را در مجلس پیشنهاد کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal