آخرین اخبار

24. مرداد 1400 - 20:23   |   کد مطلب: 39761
سعید کتابی با تأکید بر اینکه نیست با تعطیلات سیر مسافر به شهرستان سرازیر شود، گفت: ترد در سطح شهر با پلاک غیربومی ممنوع است.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد پیشگیری از کرونا این شهرستان، از ممنوعیت پخت غذای نذری که قرار بود به نیت ۷۲ تن شهید کربلا در روز عاشورا در شهر پالیز انجام شود، خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی اجازه پخت این میزان غذای نذری وجود ندارد.

 

وی با اشاره به تعطیلی تمام ادارات به جزء ادارات خدمات رسان از دوشنبه 25 تا 30 مردادماه ، گفت: تعطیل شامل  حال اصناف گروه ۲ و ۳ هم می‌شود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به صدا درآمدن زنگ خطر انتشار کرونا، گفت: پرستاران و پزشکان در بیمارستان خسته شدند و می‌طلبد که مردم با رعایت پروتکل و عدم تجمعات رعایت حال آن‌ها را داشته باشند.

 

وی با اشاره به آغاز کنترل تردد از ساعت ۱۲ امروز به‌صورت استانی از طریق پلیس‌راه‌ها ، گفت: در این ایام هیچ پلاک غیربومی در سطح شهر تردد نکند چراکه با آن‌ها برخورد قاطع خواهد شد.

 

کتابی با تأکید بر اینکه علی‌رغم تعطیلات ناشی از محدودیت‌های کرونایی مدیران ادارات حق خروج از شهر را ندارند، گفت: قرار نیست که با تعطیلات سیر مسافر به شهرستان سرازیر شود.

 

وی با تأکید بر ممنوعیت برگزاری مراسمات عزاداری در فضای بسته، گفت:  راز ماندگاری هیئت‌های ذهبی، مردمی بودن آن است که می‌طلبد مردم نذروات خود در راستای سلامت هزینه کنند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر راه‌اندازی موکب سلامت به‌جای ایستگاه‌های صلواتی، گفت: اداره اوقاف از طریق موقوفه واقفان اقلام بهداشتی مانند ماسک را تهیه و در اختیار هیأت مذهبی قرار دهد.

 

وی تأکید و یادآور شد: امسال در روزهای تاسوعا و عاشورا دسته روی عزاداری هیأت ممنوع است و نباید در سطح شهر دسته‌ای برگزار شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal