آخرین اخبار

3. آبان 1400 - 13:38   |   کد مطلب: 40403
کیومرث سرمدی از تصویب لایحه رتبه بندی معلمان تا هفته آینده خبر داد و افزود: هدف از این لایحه صرفا" افزایش حقوق معلمان نیست بلکه ارتقا جایگاه و منزلت معلمان مطرح است که محصول این ارتقا تربیت درست و اصلاح جامعه خواهد بود

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در جمع مدیران مدارس شهرستان در سالن مجتمع خلیج فارس این شهر، بزرگترین معلم را پیامبر اسلام(ص) خواند و اظهار کرد: نگاه حضرت محمد(ص) از اول تبلور تا بعثت و بعداز بعثت مشتقت و گرفتاری در کنار صبر و تحمل و  بردباری و توکل بوده است.

 

وی با بیان اینکه مدیریت در هر سطح و مکانی ایثار و از خود گذشتگی و تدبیر خاص خود را دارد، گفت: امروز مدیریت در مدارس سخت است و فعالیت یک مدیر مدرسه به منزله فرماندهی خط مقدم و بسیار حساس برای حفظ سنگر تعلیم و تربیت است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تأکید بر اینکه مدیران و معلمان در مدارس باید با خدا معامله کنند، افزود: یکی از مطالبات به حق و قانونی معلمان لایحه رتبه بندی معلمان است که متأسفانه هر سال به صورت ناقص مطرح می‌شد که مجلس یازدهم مجدانه به آن ورود کرده است.

 

وی از تصویب لایحه رتبه بندی معلمان تا هفته آینده خبر داد و افزود: هدف از این لایحه صرفا" افزایش حقوق معلمان نیست بلکه ارتقا جایگاه و منزلت معلمان مطرح است که محصول این ارتقا تربیت درست و اصلاح جامعه خواهد بود.

 

سرمدی با بیان اینکه یک معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد، افزود: جای معلم در آژانس و تاکسی تلفنی یا منشی مؤسسه نیست و با اجرای طرح رتبه بندی معلمان جایگاه معلمان به صورت تخصصی، فنی، علمی و روانی و روحی ارتقا می یابد.

 

وی از مرتفع شدن مشکل زمین فرهنگیان خبر داد و گفت: 600 فرهنگی در شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان با چالشهای زیادی برای زمین مواجه بودند که این مشکل را در جلسات مختلفی با مسئولان استانی پیگیری و حل کردیم و در حال حاضر هم زمین در حال تفکیک و واگذاری است.

 

نماینده اسدآباد در مجلس افزود: البته واگذاری زمین به فرد در هیچ تعاونی صورت نمی گیرد و زمین در اختیار شرکت تعاونی است.

 

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام در شهرستان، گفت: یکی از این پروژه استخر فرهنگیان و دانش آموزی است که در حال پیگیری حل مشکل این پروژه هستیم.

 

سرمدی از طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد و گفت: بنا داریم با اجرای این طرح شرکتهای واسطه را حذف کنیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal