آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1401 - 15:50   |   کد مطلب: 42085
کیومرث سرمدی مسئله فلسطین مربوط به کل بشریت دانست و گفت: امروز جبهه مقاومت در کشورهای مختلف آفریقایی، آسیایی و بین ملتهای آزاده فعال شده و براساس پیش بینی رهبر انقلاب این رژیم غاصب تا ۲۵ سال آینده محو خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در سخنرانی راهپیمایی روز قدس امسال در مسجد جامع شهر اسدآباد، با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن قدس و با اشاره به نگاه بزرگ امام در حمایت از مردم مظلوم، اظهار کرد: قدس روز مقاومت در برابر زورگویی دشمنان اسلام و بشریت است و باید به این نکته توجه داشته باشیم که مسئله فلسطین مربوط به کل بشریت است.

 

وی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت در کشورهای مختلف آفریقایی، آسیایی و بین ملتهای آزاده فعال شده و براساس پیش بینی رهبر انقلاب این رژیم غاصب تا ۲۵ سال آینده محو خواهد شد.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: امروز باید وحدت جهان اسلام برای حمایت از مظلومیت فلسطین باشد و نگاه دنیا به رهبر انقلاب و کلمات گهربار ایشان است.

 

 

وی افزود: قدس، روز امید به گشایش جهان اسلام است، روز امید به آینده و بزنگاهی است که بشریت مقابل ستم ایستاده و بزودی شاهد نابودی آنان خواهیم بود‌.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه تلاش دشمن این است که با توطئه چینی، د نظامی اسلامی اختلاف بیندازد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که با رنگ و بو و روشهای مختلف اختلافات را دامن بزنند و این اختلافات هم بین مردم و هم مسئولان باشد.

 

 

وی با بیان اینکه امروز مراکز جاسوسی دشمنان ما هم در اروپا و غرب با حمایت اسرائیل ایجاد شده و به دنبال اختلاف افکنی است، افزود: آنان دنبال ناامید کردن مردم از نظام هستند و یکی از راههای ایجاد ناامیدی کمرنگ و بی اهمیت جلوه دادن خدمات نظام در طول ۴۳ سال انقلاب است .

 

سرمدی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم این اختلافات بین مردم و مسئولان پیش آید و این یک توطئه است.

 

وی با بیان اینکه ما قبول داریم که مشکلاتی در سطح جامعه وجود دارد، تصریح کرد: امروز دولت  مجلس در راستای حل مشکلات مردم تلاش می کنند و کارهای بزرگی انجام شده است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: دولت آقای رئیسی دولتی را تحویل گرفت که در طی یک مدیریت 8 ساله فشل گرفتاریهای خود را داشت و این دولت مشغول پرداخت بدهی میلیاردی دولت گذشته است.

 

وی با بیان اینکه با تفکیک قوا هر قوا وظیفه مختص خود را دارد، اما این تفکیک به معنای جزیره ای عمل کردن نیست، افزود: مجلس وظیفه نظارت و قانون گذاری و ارتباط و تعامل بین دولت و ملت دارد، لذا این تعامل دخالت نیست بلکه کمک به حل مشکلات مردم است.

 

سرمدی با اشاره به اینکه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ ، قدم های خوبی برداشته شده که آثار آن بزودی مشاهده خواهد شد، گفت: مردم همیشه هوشیار بودند، امروز گرفتاری زیاد است، مشکلات در روستاها دلهای ما را به درد می آورد اما بدانید دولت صادقانه در حال مشکلات است.

 

وی با تأکید بر اینکه رسانه و هر کسی که قلم به دست دارد، نباید در جهت ایجاد تفرقه قدم بردارد، گفت: امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم، آینده ایران اسلامی روشن است و مشکلات یک به یک با تلاش مسئولان قابل حل است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal