آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1402 - 13:02   |   کد مطلب: 44925
حسینعلی شرکائی هنر یک مدیر را جذب اعتبارات ملی خواند و گفت: هر مدیری در جذب اعتبارات ملی خوب عمل کند، در ارزیابی‎ها لحاظ خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسینعلی شرکائی، فرماندار شهرستان اسدآباد در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با تأکید بر اعتبارات سال ۱۴۰۱ و آخرین وضعیت جذب آن، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی به صورت ریز هزینه کرد اعتبارات را تا پایان هفته اعلام کنند.

 

وی با بیان اینکه هر مدیری در جذب اعتبارات ملی خوب عمل کند، در ارزیابی‎‌ها لحاظ خواهد شد، افزود: هنر یک مدیر این است که اعتبارات ملی جذب کند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به بازدید خود و معاونش از روستای بور به عنوان آخرین روستای شهرستان، گفت: متأسفانه  این روستا نه راه، نه گاز و نه آب شرب تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب دارد و تنها از نعمت برق برخوردارند که با توجه به سکونت 14 خانوار باید به این روستا بیشتر رسیدگی شود.

 

وی بر مناسب‌سازی برخی اماکن عمومی و اداری برای تردد معلولان و جانبازان تأکید کرد.

 

 حیدری، مسئول تلفیق سازمان برنامه‌ریزی استانداری همدان با اشاره به اعتبارات استان همدان و سهم اسدآباداز این اعتبارات در سال 1401، گفت:  سهم اسدآباد از اعتبارات استانی ۹۰ میلیارد و 500 میلیون تومان است که ۶۸ درصد آن به مبلغ 59 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

 

وی از افزایش اعتبارات نفت و گاز در سال 1402 خبر داد و گفت: هنوز مبالغ این اعتبارات اعلام نشده است.

 

حیدری از تخصیص ۹۵ درصدی اعتبارات به صورت نقدی نسبت به سال‌های ماقبل خبر داد و گفت:  اگرچه مجلس در مصوبه ای زمان جذب اعتبارت را از تیرماه به شهریورماه تغییر داده امامی‌طلبد که مدیران در جذب اعتبارات زودتر تلاش کنند.

 

علیرضا قیصری‌بهمند، معاون عمرانی برنامه ریزی فرمانداری اسدآباد هم ارزیابی عملکرد مدیران ادارات را جذب اعتبارات خواند و از مدیران خواست طرح‌های پیشنهادی را در دستور کار داشته باشند.
در این نشست هر کدام از ادارات به صورت جداگانه گزارشی از تخصیص اعتبارات پروژه ها و جذب آن دادند که به صورت صددرصد هزینه نشده است.
 انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal