نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal
  • همزمان با 28 اردیبهشت؛
    مسئول کمیته جوانان رضوی شهرستان اسدآباد از حضور خادمان امام رضا(ع) با پرچم متبرک رضوی در اردیبهشت‌ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: خادمان با پاسداران و پاکبانان این شهرستان دیدار خواهند داشت.
  • فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد؛
    -فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری سارق غیر بومی احشام و کشف ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس گوسفند در سطح شهرستان خبر داد.

ویژه ها

با شعار «مرگ بر آمریکا»؛
دانشجویان و اساتید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در حمایت از دانشجویان آمریکا و مظلومیت فلسطین تجمع و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.
رئیس بهزیستی شهرستان اسدآباد از اهدا اقلام جهیزیه به مددجو تحت پوشش این نهاد خبر داد.
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به ویژگی‌های پهلوانان و ورزشکاران باستانی‌کار، گفت: پهلوانان آزادی‌خواه و ازادمنش هستند و نمی‌توانند بی‌تفاوت به ضعفا باشند.
به مناسبت روز زمین پاک واحد‌های صنعتی شهرستان اسدآباد با همکاری دوستداران محیط زیست اقدام به پاکسازی تالاب پیرسلمان کردند.
رهبر انقلاب:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور فرمودند: بنده عقیده راسخ دارم، نظر کارشناس‌های اقتصادی صاحب‌نظر ما هم همین است که اگر مردم وارد میدان اقتصاد و به خصوص میدان تولید شوند، تولید جهش پیدا می‌کند.
فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام یک باند مواد مخدر در شهرستان اسدآباد و کشف ۱۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این ارتباط خبر داد.
در سال گذشته نخست امسال انجام شد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از مراجعه 80 هزار و 680 دستگاه وسیله نقلیه سنگین جهت اخذ کارت معاینه فنی به مراکز پنج گانه فعال استان در سال 1402خبر داد .
مدیر امور آبفای شهرستان:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد پرمصرف‌ترین شهرستان استان همدان در استفاده از آب است، گفت: در تابستان امسال آب مشترکان پرمصرف را قطع خواهیم کرد.
امام جمعه اسدآباد گفت: اگر گرگ هاری بداند انسان ترسیده، دست از سرش بر نمی‌داشت، این جواب باعث شد که اسرائیل بفهمد ایران مقتدر در مقابلش هست و عمل به قرآن کردیم‌.

صفحه‌ها

گزارش

با مطالبه‌گری رسانه‌ها‌ و راه‌اندازی مرکز معاینه فنی؛
بالاخره با افتتاح کنارگذر اسدآباد؛
در آستانه روز بزرگداشت یک شخصیت ایرانی‌الاصل که جهانی شد؛